معرفی وبلاگ
پاتوق عطربازها؛ وبلاگ جمعی علاقمندان عطر و اسانس و اودکلن است که با نگاهی حرفه ای به نقد و بررسی تخصصی عطرها می پردازند و تجربه های خویش را از ترکیب عطرها در اختیار دیگران قرار می دهند. پاتوق عطربازها؛معتبرترین و مطمئن ترین مرجع و فروشگاه اینترنتی عطر و اسانس ایران برمبنای صداقت و تخصص؛کانون مشاركت فرهيختگان در سنجش حرفه اي عطرهاست. شماره تلگرام؛ ایمو؛ واتساپ؛ سروش و آی گپ جهت تماس و ارتباط 09351790405 رضا هادی. لطفا توجه کنید: پاتوق عطربازها هیچ وبلاگ دیگری جز همینجا در سایت تبیان؛ ندارد.
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 350468
تعداد نوشته ها : 115
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
مهدي يوسفي
جمعه این هفته پاتوق عطربازها یک ساله می شود. در آستانه ی اولین سالگرد تولد پاتوق مان؛ اینجا "معروف ترین فروشگاه اینترنتی عطر"است. نه تنها عطربازان؛ بلکه دوستانی که برای مصرف روزمره عطر خریداری می کنند و همکاران و حتی برخی وارد کنندگان عطر هم اینجا کامنتهای ما را بر روی عطرها می خوانند و فید بک دریافت می کنند. ما توانستیم روی بخشی از واردات عطر در کشور تاثیر بگذاریم و اشتیاق مان را برای داشتن عطرهایی با کیفیت تر نشان دهیم.
چنان که پیشتر گفته شد؛ عطرهای پاتوق آیینه ای واقع نما از نهایت بضاعتعطرهای موجود در کشور است . اسانسهایی که برخی شان کپی بهتر از اصل اودکلنهستند و برخی به اودکلنش شباهت ندارند؛ اما بسیار مقبول و عالی ساخته شده اند.
در سال دوم هم پاتوق؛ رویه خود را مانند سال اول ادامه خواهد داد. عطرهای جدید را نقد و بررسی می کند و در اختیار دوستان قرار می دهد تا نظرات و تجربه های عطرآگین شان را دریافت کند. هر عطری توجه بیشتری جلب کرد در پاتوق می ماند و هر عطری که نتوانست؛ جایگاه خود را از دست خواهد داد.
یک سالگی پاتوق بر همه عطر دوستان و عطربازان مبارک.
يکشنبه هشتم 9 1394 7:49 بعد از ظهر
X