معرفی وبلاگ
پاتوق عطربازها؛ وبلاگ جمعی علاقمندان عطر و اسانس و اودکلن است که با نگاهی حرفه ای به نقد و بررسی تخصصی عطرها می پردازند و تجربه های خویش را از ترکیب عطرها در اختیار دیگران قرار می دهند. پاتوق عطربازها؛معتبرترین و مطمئن ترین مرجع و فروشگاه اینترنتی عطر و اسانس ایران برمبنای صداقت و تخصص؛کانون مشاركت فرهيختگان در سنجش حرفه اي عطرهاست. شماره تلگرام؛ ایمو؛ واتساپ؛ سروش و آی گپ جهت تماس و ارتباط 09351790405 رضا هادی. لطفا توجه کنید: پاتوق عطربازها هیچ وبلاگ دیگری جز همینجا در سایت تبیان؛ ندارد.
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 350684
تعداد نوشته ها : 115
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
مهدي يوسفي
امروز وی آی پی رز آوردم براتون از کارولینا هررا. نمی دونمچرا اسم رز در عطر استفاده شده چون (درست برخلاف تصور) در تاپ نتش روایح میوه ای به مشام میرسه و اگه مثلا آمواج گلد رو ملاک بوی رز بگیریم این عطرکمترین شباهت و ارتباطی به آمواج گلد نداره! دمای رایحه معتدله و 4 فصل میشه استفاده اش کرد. نسبتا شیرینه. اسپری همزمان با اسکاردلارنتای محبوب که رایحه کلی رو خنک می کنه و با تلخی ملایمش شیرینی وی آی پی رو تعدیل می کنه بسیار توصیه میشه.
این روزها علیرغم سردی هوا ترکیب کرید اونتوس و گری وتیور و پورش دیزاین رو اسپری می کنم و همزمان با اون دلارنتا. پخش خیلی خوبی داره و مکرر ازم سوال میشه چه عطری زدین!
تو یک مغازه رفته بودم خرید؛ فروشنده داشت با موبایلش حرف میزد. تموم که شدقبل این که جنس منو بده کاغذ خودکار گذاشت جلوم گفت اسم عطرت رو بنویس! بهش گفتم ساخت خودمه و میزبان دوستان عطرباز در پاتوق شونم.
پنج شنبه بیست و ششم 9 1394 8:26 بعد از ظهر
X