معرفی وبلاگ
پاتوق عطربازها؛ وبلاگ جمعی علاقمندان عطر و اسانس و اودکلن است که با نگاهی حرفه ای به نقد و بررسی تخصصی عطرها می پردازند و تجربه های خویش را از ترکیب عطرها در اختیار دیگران قرار می دهند. پاتوق عطربازها؛معتبرترین و مطمئن ترین مرجع و فروشگاه اینترنتی عطر و اسانس ایران برمبنای صداقت و تخصص؛کانون مشاركت فرهيختگان در سنجش حرفه اي عطرهاست. شماره تلگرام؛ ایمو؛ واتساپ؛ سروش و آی گپ جهت تماس و ارتباط 09351790405 رضا هادی. لطفا توجه کنید: پاتوق عطربازها هیچ وبلاگ دیگری جز همینجا در سایت تبیان؛ ندارد.
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 350574
تعداد نوشته ها : 115
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
مهدي يوسفي
گری وتیور: من به شخصه در برابر این شاهکار نمی تونم اظهار نظری بکنم جز اینکه تا حالا رایحه ای به این زیبایی و کاملی به مشامم نخورده بوده. می تونم بگم یه رایحه تمام و کمال هست حتی برای افرادیکه خیلی سخت پسندن! به قدری این رایحه طبیعی هست که به آدم حس رهایی از دنیای ماشینی رو میده و یکفضای کاملا آرام و به دور از دغدغه رو تداعی می کنه. هیچ وقت فکر نمی کردمیه رایحه بتونه اینقدر با روح و روانم بازی کنه! شروع کار با روایح جنگلی وسبز به همراه مرکبات هست که با گذشت زمان کمی شیرین تر و ملایم تر میشه. جالبه من دو پاف به گردنم اسپری کردم و کمی از اسانس به یقه پیراهنم خورد. شب که پیراهنم از جارختی آویزون بود وارد اتاق که شدم دیدم فضای اتاق پرشدهاز رایحه انتهایی گری وتیور که بسیار شامه نواز و آرامش بخشه! دوستان می تونن قبل از خواب هم این اسانس رو استفاده کنن تا خواب راحت تری داشته باشن! به هرحال از بین تمامی اسانس هایی که تست کردم نمره 20 رو به این رایحه می دم.
ماندگاری: بالای 12 ساعت
پخش بوی مفید: 6 ساعت

ایتالین سایپرس: این اسانس خیلی خاصه! به نظرم عامه پسند نیست و باید حتما تست بشه که آیا با سلیقه بویایی شما سازگار هست یا نه. شروع کار با روایح سبز و جنگلی به خصوص درخت سرو هست که در کنار اون میشه بوی چوب خیس رو هم حس کرد. تو مرحله اول اگر دقیق بشین به وجود دارچین هم پی می برین. در ادامه هرچی میگذره دارچین پر رنگ تر میشه و رایحه شیرین تر. موندگاری و پخشبوی بسیار بالایی داره. کار باکیفیتیه به شرط اینکه رایحش مورد پسندتون باشه. اگر از عطرهایی مثل رالف لورن پلو سبز و یا هالستون Z-14 خوشتون میادمطمئنا می تونید با این رایحه ارتباط خوبی برقرار کنید.
ماندگاری: بالای 12 ساعت
پخش بوی مفید: 7 ساعت

توباکو وانیل: همونطورکه از اسم اسانس معلومه شما با یه کار تنباکویی سروکار دارید. اگر از کارهایی که توتون بیس هستن خوشتون میاد به طور حتم ازاین کار لذت خواهید برد چراکه خیلی طبیعی بوی تنباکو رو برای شما به ارمغان میاره. اما برای اینکه تلخی توتون شمارو اذیت نکنه به صورت هنرمندانه وانیل هم نقش آفرینی میکنه که باعث میشه تعادلی بین تلخی و شیرینی برقرار بشه. من قرار بود اسانس قهوه رو به این اضافه کنم اما به نظرم ترکیب خودش خیلی خوب و بالانس هست از طرفی قهوه چون بوی خالصی داره و کاملا شبیه قهوه هست و من هم قهوه خیلی دوست دارم، به صورت جداگانه و فقط روی مچ دستم استفاده می کنم تا از بوئیدنش لذت ببرم.
ماندگاری: بالای 12 ساعت
پخش بوی مفید: 6 ساعت
شنبه سوم 11 1394 7:28 بعد از ظهر
X