معرفی وبلاگ
پاتوق عطربازها؛ وبلاگ جمعی علاقمندان عطر و اسانس و اودکلن است که با نگاهی حرفه ای به نقد و بررسی تخصصی عطرها می پردازند و تجربه های خویش را از ترکیب عطرها در اختیار دیگران قرار می دهند. پاتوق عطربازها؛معتبرترین و مطمئن ترین مرجع و فروشگاه اینترنتی عطر و اسانس ایران برمبنای صداقت و تخصص؛کانون مشاركت فرهيختگان در سنجش حرفه اي عطرهاست. شماره تلگرام؛ ایمو؛ واتساپ؛ سروش و آی گپ جهت تماس و ارتباط 09351790405 رضا هادی. لطفا توجه کنید: پاتوق عطربازها هیچ وبلاگ دیگری جز همینجا در سایت تبیان؛ ندارد.
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 350727
تعداد نوشته ها : 115
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
مهدي يوسفي
تست "ساحارا نویر" (غلظت 40 درصد):
من این اسانس رو قبلا از روی تستر کاغذی تست کرده بودم و بنظرم خیلی عالی بود. بعد از سفارش و اسپری عطر نه تنها نظرم برنگشت بلکه قویتر هم شد.
در ابتدای اسپری، بوی مطبوعی از دارچین و کمی عود به مشام میرسه. در ادامه ادویه های دیگر هم به این ترکیب اضافه میشه. من خودم زعفران رو بصورت برجسته حس کردم. بنظرم ترکیب ادویه های گوناگون در این عطر خیلی با دقت و بالانس شده است. طوریکه بوی دارچین در اینجا با بوی دارچینی که در ایتالین سایپرس حس میشه متفاوته. از لحاظ بازی نتها من این عطر رو پیچیده دیدم و تشخیص نتها غیر از اون سه نت برجسته و ابتدایی خیلی برام سخته. با اینکه یهکار ادویه ای محسوب میشه ولی امضای تام فورد رو با خودش داره و متفاوت از کارهای آمواج هست. در کل رایحه خاص، دلپذیر و تلخ و گرمی داره و در روزهای سرد و معتدل گزینه مناسبی خواهد بود.
از لحاظ رایحه هم رایحه رسمی و سنگینی داره و باید رقیق بشه. من خودم وقتی اولین بار با غلظت 50 درصد تست کردم خیلی سنگین بود برام، برای همین حداقل با غلظت 40 درصد رو پیشنهاد میدم. از لحاظ پخش جزو عطرهای عالی محسوب میشه وحداقل تا 24 ساعت ماندگاری داره. فقط اینکه اودکلن این عطر جزو کارهای زنانه هست ولی بنظرم این اسانس برای خانمها خیلی سنگین محسوب میشه و بیشتر یه کار مردانه رسمی است تا مناسب خانومها.
من به شخصه این کار رو برای مهمانیها و قرارهای رسمی پیشنهاد میکنم و خوشبختانه از اون دسته کارهایی است که مشابهی رو براش ندیدم و در نظر من خیلی خاصه، که این از مزایای این عطر میتونه باشه و برای من در بین کارهای گرم تام فورد گزینه اول رو در اختیار داره.
جمعه هشتم 8 1394 5:48 بعد از ظهر
X