معرفی وبلاگ
پاتوق عطربازها؛ وبلاگ جمعی علاقمندان عطر و اسانس و اودکلن است که با نگاهی حرفه ای به نقد و بررسی تخصصی عطرها می پردازند و تجربه های خویش را از ترکیب عطرها در اختیار دیگران قرار می دهند. پاتوق عطربازها؛معتبرترین و مطمئن ترین مرجع و فروشگاه اینترنتی عطر و اسانس ایران برمبنای صداقت و تخصص؛کانون مشاركت فرهيختگان در سنجش حرفه اي عطرهاست. شماره تلگرام؛ ایمو؛ واتساپ؛ سروش و آی گپ جهت تماس و ارتباط 09351790405 رضا هادی. لطفا توجه کنید: پاتوق عطربازها هیچ وبلاگ دیگری جز همینجا در سایت تبیان؛ ندارد.
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 350617
تعداد نوشته ها : 115
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
مهدي يوسفي
امروز صبح که مرسوله دوستان رو بردم پست محلی؛ (همون جای همیشگی) گفت آقا عطر جزو ممنوعاته! (انگار دیشب بهش الهام شده بود) . قبول نمی کنیم. برو و نظر مثبت فلانی را (در اداره رده بالاتر) جذب کن. تلفن و صحبت و ... آخر سر کسب نظر موافق.
برگشتم پست محلی؛ چنان شرایط عملی سختی برای ارسال گذاشت که یقین کردم داره سنگ میندازه جلوی پام برای نفرستادن. گفت تعهد بده اگه مرسوله هات بلایی سرش اومد دنبالش نباشی. اگه برای مرسوله دیگران مشکل ایجاد کرد خسارت بدی. (انگار نه انگار که پست مرسوله منو بیمه می کنه و پول پست و بیمه رو می گیره تا برسونه دست گیرنده؛ اصلا توجه نمی کرد که قراره در ازای پولی که میگیره باید خدمات بده!) ظرف عطرها رو لای پنبه بگذار ( بهانه اش برای عدم ارسال عطر آتش زایی بود. این قدر دقت نداشت که اگه قرار بر آتش زایی باشه پنبه آغشته به عطر هم آتش زاست و لابد پنبه را هم با چوب باید محافظت کرد وچون چوب هم آتش زاست وسیله ای برای محافظت از آن باید پیدا کرد ...) و ....
فکر می کنین چی کار کردم؟
ماشین سوار شدم رفتم یک اداره دیگه پست و بی هیچ پرسش و پاسخی عطرها رو ارسال کردم. (اینجا ایرانه! قانون کوچه بالایی برای کوچه پایینی کار نمی کنه!) فقط اینجا پست سفارشی ندارن و حتما باید پیشتاز باشه. برای وزن مرسوله (با کارتن بسته بندی) زیر 250 گرم؛ در ارزونترین حالت قیمت از 8500 تومن استارت می خوره.
از این پس فقط هفته ای 2 روز ارسال مرسولات دارم مگر در شرایط خاص... روزهای یکشنبه و 4 شنبه فکر کنم مناسب باشه.

دسته ها : خارج از موضوع
دوشنبه بیست و پنجم 8 1394 3:49 بعد از ظهر
X