معرفی وبلاگ
پاتوق عطربازها؛ وبلاگ جمعی علاقمندان عطر و اسانس و اودکلن است که با نگاهی حرفه ای به نقد و بررسی تخصصی عطرها می پردازند و تجربه های خویش را از ترکیب عطرها در اختیار دیگران قرار می دهند. پاتوق عطربازها؛معتبرترین و مطمئن ترین مرجع و فروشگاه اینترنتی عطر و اسانس ایران برمبنای صداقت و تخصص؛کانون مشاركت فرهيختگان در سنجش حرفه اي عطرهاست. شماره تلگرام؛ ایمو؛ واتساپ؛ سروش و آی گپ جهت تماس و ارتباط 09351790405 رضا هادی. لطفا توجه کنید: پاتوق عطربازها هیچ وبلاگ دیگری جز همینجا در سایت تبیان؛ ندارد.
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 351560
تعداد نوشته ها : 115
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
مهدي يوسفي
در 24 ساعت اخیر سه تا ترکیب ساختم که هر سه تاش رو پسندیدم.
اولی ترکیب یک عطر مرکباتی ترکیبی (!) بود که توش جوپ قرمز ریختم. از تلخی جوپ کم کرد و بردش به سمت مرکبات.
دومی که از همه بهتر شد کمی آرامیس 900 ریختم تو کرید اونتوس که تلخیشو داد به کرید (من در درجه اول خنک و تلخ پسندم) و الان رایحه ؛ کریدهکه خفیف زیر بوی کرید آرامیس حس میشه و از نظر من این بهترین حالت استفادهاز آرامیس 900 هستش: ترکیب با یک بوی خنک شیرین.
سومی ترکیب دیور هوم اینتنس بود با تغ هرمس! دست بالا رو در ترکیب تغ داشت؛برای همین رایحه نهایی تغ هست کمی شیرین تر از حالت معمول. متاسفانه به نظر میرسه ترکیب سوم از پخش معمولی تغ کم می کنه. من این کار رو فقط برای ارضای کنجکاویم انجام دادم و واقعا قصدم عطربازی بود!
مثل همیشه توصیه ام اسپری همزمان عطرهاست نه ترکیب در یک ظرف؛ مگر با آمادگی برای پذیرش نتایج غیر منتظره و صرفا برای تفریح.
سه شنبه اول 10 1394 6:27 بعد از ظهر
X