معرفی وبلاگ
پاتوق عطربازها؛ وبلاگ جمعی علاقمندان عطر و اسانس و اودکلن است که با نگاهی حرفه ای به نقد و بررسی تخصصی عطرها می پردازند و تجربه های خویش را از ترکیب عطرها در اختیار دیگران قرار می دهند. پاتوق عطربازها؛معتبرترین و مطمئن ترین مرجع و فروشگاه اینترنتی عطر و اسانس ایران برمبنای صداقت و تخصص؛کانون مشاركت فرهيختگان در سنجش حرفه اي عطرهاست. شماره تلگرام؛ ایمو؛ واتساپ؛ سروش و آی گپ جهت تماس و ارتباط 09351790405 رضا هادی. لطفا توجه کنید: پاتوق عطربازها هیچ وبلاگ دیگری جز همینجا در سایت تبیان؛ ندارد.
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 350804
تعداد نوشته ها : 115
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
مهدي يوسفي
این یادداشت مربوط به عطر نیست.

1 - اخیرا یکی دو روز سمت شهریار بودم. در فاصله حدود 24 ساعت از سه شنبه 19 تیر ؛بعد از ظهر تا 4 شنبه؛ نزدیک به 16 ساعت برق نداشتیم. آب هم برای ساعتی قطع شد. بعد از چند ساعت قطع بودن؛برق می آمد و نیم ساعت یا یک ساعت بعد دوباره میرفت. نبود برق یعنی نبودن کولر؛اینترنت و ... نبودن زندگی.

2 - اخیرا یکی از دوستانم ازدواج کرده. یک آپارتمان کوچک سمت پارک شهر تهران (منطقه 12 و پایین شهر) خریده؛ یک ماشین 60 تومنی (قبل گران شدن های اخیر اتومبیل) ؛ هزینه نوسازی آپارتمان و خرید چند قلم جنس منزل؛ سرویس طلا و لباس و هزینه عروسی؛ 850 میلیون تومن پرداخته.  دوست حدود 40 ساله من؛ کل پولی که تونسته بود جمع کنه در کل عمر دوران مجردیش؛ همین بوده و این در حالیه که خیلی ها همه عمرشون هم کار بکنن یک چهارم این مبلغ رو نمی تونن پس انداز کنن.

3 - گفته میشه هر یک میلیون تومن پول ما؛ 7 هزار افغانی (واحد پول افغانستان) است. با این حساب افغانها با پول کشورشان می توانند بیایند ایران و پادشاهی کنند.

4 - هنوز تحریمها برنگشته؛فروش نفت ایران متوقف نشده و حتی یک بمب و موشک به تاسیسات آب و برق ایران نخورده.

5 - ما داریم کجا میریم؟ سه ماه آینده چه وضعی داریم؟ شش ماه آینده؟ سال بعد؟



جمعه بیست و دوم 4 1397 3:58 بعد از ظهر
X